TMI Tag

2015-05-15 17.27.45

Hey allemaal, ik heb zoals je al hebt gemerkt niet zoveel geblogd de afgelopen tijd. Ik had het druk met school, en om heel eerlijk te zijn had ik geen inspiratie. Telkens als ik een artikel af had, en het door las dacht ik ”Smeeur… dit kan beter.” Ik ben erg kritisch op mezelf en ik wil geen blogs posten waar ik niet 100 procent achter sta.

Ik had even een break nodig.

Maaaarr ik ben d’r weer en ik heb de feelings back.

Anyway, ik heb voor jullie de TMI (too much information) tag. Dit zijn een paar vragen die je eigenlijk niet zo snel aan iemand zal vragen, ik had ze ergens op internet gevonden en ik vond de vragen wel grappig. Let’s gooo!

Wat heb je op dit moment aan?

Ik heb een superman sweater aan, met een ninja turtels piyama broek. Hoe bedoel je ik ben een marvel fan?

Ontbijt,lunch of avond eten?

ONTBIJT. Fun fact over mij: Ik heb meestal juist trek in de ochtend, en minder in de avond. In de ochtend eet ik meestal een kom cornflakes of havermout. ERG INTERESSANT.

Wat is het laatste TV progamma dat je hebt gekeken?

American Horror Story. Oké, het is geen TV progamma, maar wel een serie SAME TO SAME.

Bespeel je een instrument of zou je graag nog een instrument willen bespelen?

Ik heb nog nooit een instrument bespeelt, ik had toen ik 7 was wel een poging gedaan tot het spelen van een bongo. Mijn oma had vroeger 2 kleine bongo’s als decoratie op de overloop staan, ik gaf mijn oma altijd solo bongo optredens toen ik klein was. Ze vertelde altijd dat ik goed was, en ik geloofde dat echt. Ik was er zo van overtuigd dat ik wou dat m’n moeder me op gaf voor Holland’s got tallent. Het is er nooit van gekomen. Verder zou ik nog wel piano willen leren spelen.

Wat is je favoriete lied op het moment?

Dat kan met mij van de ene tot de andere dag verschillen. Op het moment is het Kygo – Stole The Show ft. Parson James. Met dat nummer kan je me echt wakker maken. – Maar doe dat maar niet.

Favorite Band?

Het is nog steeds Only Seven Left. Ze zijn helaas in Januari gestopt.

Wanneer was je eerste concert?

Ik weet niet meer wanneer het was, volgens mij vorig jaar in maart of April. Het was ook van Only Seven Left. Ik ben 2 keer naar hun concerten geweest.

2015-05-15 16.54.43-1

Luister je liever naar harde of zachte muziek?

Het ligt er aan in wat voor mood ik ben. Als ik aan het leren ben kan ik gewoon niet naar muziek luisteren. Ik focus me dan teveel op de muziek. Als ik aan het hardlopen ben (huh, sinds wanneer doe jij aan hardlopen Bas? Ik kom daar een andere keer op terug.) hou ik juist van harde muziek. Over het algemeen luister ik muziek op normaal volume, niet te hard en ook niet te zacht.

Spreek je naast Nederlands nog andere talen?

Engels, en klein beetje Duits. Als ik Duits praat, praat ik meestal Nederlands maar dan met een Duits accent en hoop op het beste. Als je mij midden in Duitsland zou droppen zou ik er waarschijnlijk niet meer uit komen. (Wel met google vertaler btw.)

Waar ga je heen als je verdrietig bent?

Over deze moest ik wel even nadenken, ALS ik verdrietig ben probeer ik het meestal te vergeten en aan positieve dingen te denken. Ik ben niet snel verdrietig, ik ben best nuchter.

 Zit je liever aan het raam of aan het pad?

In bussen en treinen aan het raam, maar in het vliegtuig liever aan het pad, want ik moet heel vaak plassen. Ik haat het om aan degene naast me te vragen om dan op te staan, vooral als er mensen naast me zitten die ik niet ken.

2015-04-26 14.35.33 HDR-2-1

Hoe lang duurt het bij jou om in de ochtend klaar te staan?

Ik heb geen standaard ochtend routine. Elke ochtend is anders. Als de wekker gaat kunnen er 3 dingen gebeuren.

1. Ik word met volle moed wakker, maak voor mezelf een uitgebreid ontbijt vol motivatie. (gebeurd alleen als het de eerste schooldag na de vakantie is)

Tijd om mezelf klaar te maken: 1uur (waarvan een half uur douchen is.)

2.Ik snooze de wekker tot het laatste moment, kijk op de klok en besef dat als ik niet binnen 10 seconden weg ga, ik vreselijk te laat kom. Vervolgens vergeet ik alles, en loop er de hele dag bij als een zombie.

Tijd om mezelf klaar te maken: 10 seconden

3. Ik word pas om 10 uur wakker, doe m’n sloffen aan en zet op m’n gemak koffie, omdat ik in de veronderstelling ben dat het nog weekend is en ik niet naar school hoef, terwijl ik al het 1e en het 2e uur gemist heb.

Tijd om mezelf klaar te maken: snelheid van het licht.

Wil je of heb je tatoos of piercings?

Nee, ik heb geen tatoos of piercings. Voor nu hoeft het allemaal niet voor mij, misschien als ik ouder ben…?

Wat is je favoriete feestdag?

Confession: Ik hou niet van kerst. Het enige wat ik er leuk aan vind is het eten en de cadeautjes. Iedereen doet zo geforceerd blij tegen je. Het is hartstikke koud. Alle winkels zijn druk en ik hou niet van de geur. Je weet wel, die typische kerstmis geur. Ben ik de enige die vind dat kerst een soort typische geur heeft?!

Maar als ik moest kiezen, is mijn favoriete feestdag mijn verjaardag.2015-05-15 16.44.09

Ga je liever naar een pretpark of naar een concert?

Ik ga liever naar een concert van iemand waarvan ik fan ben, dan naar een pretpark.

Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?

Het was een Engels boek: ”A Work In Progress” geschreven door Connor Franta.

2015-05-14 17.49.30 HDR-2

Geloof je in aliens?

Ik denk dat er vast wel ergens in de ruimte buitenaards leven is, maar of ik in aliens geloof? Ik weet het niet.

Ik weet alleen dat ik geloof in kipnuggets.

Social media links:

Facebook

Tumblr

Instagram

Geef een reactie

