10 feiten over mezelf

Ik ben onlangs begonnen met bloggen, maar voor dat ik het over andere onderwerpen wil hebben, wil ik jullie iets meer te weten laten komen over mezelf. Dus hier zijn 10 feiten (of weetjes) over mij:

Feit 1: Ik ben half Hindoestaans

Mijn moeder is Surinaams en mijn vader is Nederlands.

Daarom kan je niet van mij niet op het eerst gezicht zeggen of ik nou Surinaams, Turks of Marokkaans ben.. Soms word ik ook wel eens                      aangezien voor Latino…

Feit 2: Ik heb een kat

Al sinds  kleins af aan zijn katten mijn lievelings dieren, ik weet ook niet         waarom.. Ze zijn eigenlijk de kleinere compacte (en legale) versie van                 leeuwen, hoe vet is dat !??!?!?? Ok dat klinkt heel lame, ik weet. Toen ik               negen was mocht ik na veel zeuren en bidden EINDELIJK een kat,

Ik heb helaas geen foto’s van Goof toen hij nog klein was, maar hij is nu heel dik. (en alcoholist)

kat blog

Feit: 3 Ik hou van sushi

Ik weet nog toen ik klein was, en dat we met de familie met sinterklaas naar een wok restaurant  gingen. Mijn nichtje kwam aan bij de tafel met een bord vol sushi. Ik had het nog nooit gezien of gegeten. Er zat ook ”van dat rare groene spul” bij       (wasabi) ik pakte een sushi en dipte hem goed in de wasabi. -voor als je het     niet weet, wasabi is heel erg pittig. Ik hield het nog geen 10 seconden binnen en spuugde het uit. Mijn afgelebberde, geprakte sushi belande op het BORD van een dikke vrouw, aan de tafel naast me. Ik kan niet meer herinneren hoe ze reageerde, ik had het denk ik te druk met water drinken.

Goede eerste ervaring. Maar vorig jaar was ik met mijn moeder in                        Amsterdam en deed ik een poging 2. Sindsdien is sushi mijn lievelings eten. Ik kan ook zelf sushi maken,  de sushi op de onderstaande foto heb ik zelf        gemaakt. En ik ben er best trots op.

sushi blog

Zal ik binnenkort een sushi maak instructie posten? Laat me weten!

Feit 4 Ik woon bij mijn moeder

Mijn ouders zijn toen ik klein was uit elkaar gegaan, sindsdien woon ik bij        mijn moeder. Ik weet dat het niet ”cool” of ”stoer” is om te zeggen. Maar ik   hou heel erg veel van mijn moeder ze steunt me met alles en is er altijd voor  me als ik haar nodig heb.

<3

Ok genoeg sentimenteel gedoe. GET IT TOGHETER BAS.

Feit 5 Ik ben obsessed met Ariana Grande.

Tja, er valt niet veel over te zeggen. Behalve dat er super charmante foto van    haar boven mijn bed hangt…

bae
bae

Feit 6 Ik ben afgekickt van mijn obsessie met Only Seven Left. 

Vroeger was ik die-hard fan van de band Only Seven Left. Ik had AL hun            nummers op mijn telefoon, stalkte ze op alle social media platformen die ze    hadden, en keek al hun youtube video’s. Ik was zo gek dat ik ze probeerde   toe te voegen op snapachat. Met 1 van de bandleden lukte het, de drummer.   Maar we hebben eigenlijk nooit met elkaar gepraat, maar hij keek wel altijd  in m’n verhaal… Het was best awkward. Helaas zijn ze 20 december gestopt. Ik was met een vriend naar hun laatste concert gegaan, en op het   eind mocht je ze ontmoetten. Ik had de drummer ontmoet, maar uitgerekend op dat moment besloot mijn telefoon uit te vallen. Ik heb wel  een foto met de zanger ↓

awkward selfie blog

Feit 7 Obsessie (ik ben met veel dingen obsessed ik weet) met The Game of Thrones

Ik heb samen met mijn moeder in 3 dagen meer dan 20 uur aan Game of           Thrones gekeken. Ik heb ook besloten dat ik laten ga trouwen met Emilia       Clarke (zij speelt de draken koningin ”Khaleesi”)

kahleesi blog

Feit 8 Mijn favoriete kleur is blauw

Ik wil mijn blog daarom ook een blauw thema geven, maar eerst ff                       uitvinden  hoe WordPress werkt……

Feit 9 Ik heb geen feiten meer

Sorry voor dit schrale einde maar ik weet ECHT niks meer. Ik heb niet heel        veel feiten over mezelf… Ik wou dat ik meer mysterieus was, maar ik ben een open boek. WHAT YOU SEE IS WHAT YOU GET .

Social Media links:

Facbook: https://www.facebook.com/bas.terstege

Tumblr:http: //basssssa.tumblr.com/

*Instagram: http://instagram.com/bastagramm_/

2 Comments

Add yours →

  1. Ik heb wel interesse in een How-To-Make-The-Bas-Signature-DYI!

    Like

Geef een reactie

